Vélemények Hírek Videók Rólunk GYIK Oldaltérkép Terméktámogatás Kapcsolat

Boneco - az elérhető svájci minőség

Garancia

Vásárlói vélemények

"Két párásító készülékkel rendelkezem. Az egyik a Boneco 7136-os, a másik az AOS 2051-es. Kezdetben a 7136-os készüléket használtam, melyről kiderült, nem erre a légtérre és nem folyamatos üzemelésre való. A cég igen kedves munkatársa (Berkesné Zsuzsa) segítségével kiválasztottuk a légtérnek és folyamatos működésnek megfelelő készüléket, mely a 2051-es lett. A készüléket 2007-ben vásároltam, a fűtési szezonban folyamatosan...

Mata Magdolna - Budapest

összes vélemény »
Terméktámogatás

Nem találja a használati utasítást? Töltse le a termékeinkhez tartozó ismertetőket!

Nem találja használati utasítását, BONECO, vagy AIR-O-SWISS párásító-, vagy légtisztító készülékéhez? Gondja támadt a megvásárolt BONECO vagy AIR-O-SWISS párásító vagy légtisztító használata során? Válassza ki a listából, az Ön által kiszemelt párásító, vagy légtisztító készüléket, és töltse le INGYENESEN a hozzá tartozó termékismertetőt, használati utasítást!

Webshop

Ön is egy ilyen termékre vágyik?

Akkor nincs más dolga mint ide kattintani!

Itt szerezheti
meg

Garancia

BONECO Magyarországon 3 év Bonair garanciával


A BONECO párásító légtisztító készülékekhez a svájci gyártó a garanciát, a garanciális alkatrész utánpótlást és tartozékellátást disztribútorokon keresztül biztosítja.
Minden országban egy hivatalos forgalmazó (disztribútor) biztosítja az adott ország jogszabályainak megfelelő garanciát.

Magyarországon a Bonair BG Kft. 1996 óta hivatalos forgalmazója, importőre a BONECO márkának.

A 3 év extra garancia

3evgar1.jpg
A Bonair BG Kft az általa Magyarországon forgalomba hozott BONECO párásító légtisztító készülékekre
3 év teljes körű garanciát vállal.

A más forgalmazók által egyedileg szürke importként behozott és forgalomba hozott készülékekre a Bonair Bg Kft semmilyen garanciát nem vállal. 

A Bonair BG Kft. által importált készülékek egyedi sorszámozott Boneco és Bonair logóval ellátott jótállási jeggyel kerülnek forgalomba.

a Bonair BG Kft. kizárólag az általa importált, Boneco és Bonair logóval ellátott jótállási jeggyel szállított termékhez biztosít garanciális szolgáltatást, alkatrész és szerviz támogatást.

 

 

Amennyiben Ön nem kapott a megvásárolt termékéhez ilyen garanciajegyet akkor az eladót terheli a garanciális kötelezettség.

A jótállási jegy magánokirat, bármilyen változtatás, módosítás, másolás jogi következményeket von maga után. 


Ki vállal jótállást, garanciát a BONECO készülékekre?

gar31.jpgA Magyar törvények szerint mindig az eladót terheli a jótállási (garanciális) kötelezettség.

A Bonair BG Kft. mint magyarországi forgalmazó ezt a jótállási kötelezettséget átvállalja
a viszonteladó partnereitől az általa forgalmazott termékekre.


Mit tegyek ha nem Bonair jótállási jegyet kaptam a Boneco készülékhez?

Ha Ön Magyarországon vásárolta és kapott számlát a készülékhez akkor az eladó vállal jótállást a termékre.

 - Ha elfogadja azt, hogy a gyári garancia helyett egy webáruház vállal
    garanciát a termékére akkor semmit nem kell tennie.

 -  Őrizze meg a számlát és reménykedjen, hogy egy esetleges hiba esetén a webáruház
    képes megjavíttatni a terméket egy olyan szervizzel aki lehet, hogy most lát először ilyen terméket.

 -  Reménykedjen, hogy holnap is létezik még ez a webáruház


Mi a különbség a gyári garancia és a forgalmazói garancia között?

A gyári garancia biztosítja, hogy a eredeti gyár alkatrészek és tartozékokat kap a készülékéhez.
A svájci gyártó által folyamosan képzett szakember és szaktanácsadó nyújt támogatást Önnek, hogy tökéletesen elégedett legyen a készülékével.
A Boneco gyár több mint 50 éves múltja garancia arra hogy a jövőben is megkap minden tartozékot és támogatást a készülékéhez.

A forgalmazói garancia esetén mindezt nem biztos hogy megkapja.

Kérdés esetén forduljon bizalommal vevőszolgálatunkhoz: 

Tel: 061-253-72-85 info@bonair.hu